fredag den 27. juli 2012

I beg you pardon, I never promised you a rosegarden


Denne halskæde har jeg designet i dag. Jeg gik forbi den smukkeste rosenhave. Her så jeg de smukkeste roser i denne lyserøde farve og straks måtte jeg hjem og designe dette smykke selvfølgelig med min store passion nemlig ædelsten. Halskæden er lavet med den grønne smukke Chrysopras den er så unik og man kan aldrig finde 2 ens stykker. Historien omkring Chrysopras lyder "Virker beroligende, og lærer dig at acceptere og forstå de livsopgaver du gennemlever. Hjælper med at træffe et valg. Fjerner underlegenhed såvel som overlegenhed. Bruges i forretningsøjemed til at indgyde mod og til fortrolighed." Den lyserøde er en smuk jade som frem for alt er en venskabssten.


  Halskæden er unika og derfor kan der kun laves denne ene. Først til busken vinder rosen :)


Køb den her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Din mening kan skrives her: